OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

300810

Kategori: Sweden

skolan hela dagen, har haltat runt som en gammal gubbe tillsammans med flavia ;)
hade teater, idrott, yearbook och keyboarding, slutade 15.45.

sen dess har vi ätit, christopher har spelat trummor för mig och försökt skrämma livet ur mig via att hoppa ut ur en garderob med en paintball mask över huvudet ;)
har även anmält mig till en ef trip i mars nästa år, till new york och washington.
hoppar även över att åka till chicago i oktober med ef, känns som att jag har sett en storstad förr så, men flavia åker så du får jag kolla på korten och höra om jag gjorde rätt att inte åka. jag hade ist tänkt att åka till Florida, sarasoda och hälsa på mina "kusiner" där ;)

nu ska jag ta en dusch sen blir det kudden ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: