OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

041210

Kategori: Sweden

sov fram till elva idag efter gårdagens party!
åt sedan frukost med sherry medans hon åt lunch ;) sedan plockade vi lite efter igår och fixade med allt sånt.

Vid ett kom Malory och hämtade upp mig och flavia, vi åkte ut till våran mall/shopping center där vi skulle fixa lite julklappar som var kvar och jag skulle kolla efter ett par jeans. så vi gick runt och kollade i alla möjliga affärer, träffade lite kompisar från skolan osv. vid sex kom vi ut från den sista affären anning fattigare än innan, men rikare i bra annat ändå. Vi åkte då till hunan som är en asiatisk restaurang med buffe och de har även lite amerikansk mat oxå, så vi åt oss mätta där!!

Vi avslutade sedan kvällen med Harry potter 7, del 1 som var typ, 2,30 timme lång, den var helt okej men det var ett tag sedan jag läste den boken så jag hade glömt vad som hade hänt i den andra innan, men jag kommer ju till den snart så ;)

Kom hem vid tio, så nu har jag provat kläderna jag köpte, duschat och tvättat. Så nu blir det dags att sova!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: