OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

091210

Kategori: Sweden

idag var det minus grader ute igen, men denna gång hade det ställt in bilarna i garaget så slapp skrapa med en pizza kartong och bank kort, annars hade jag nog fått lov att få ett skrapa hitt skickat av er i sverige ;)

Skolan rullade på som vanligt, fick tillbaka mitt prov från i onsdags, ett vackert och välkännt A stog det framsidan! :D
Under 2nd block så var det klub fotografering, så de ropade upp alla grupper efter som och sedan gick man till idrottshallen för fotograferingen som sedan kommer med i våran yearbook. Vi i yearbook klubben  tar inte det utan vi tar ett eget efter som vi är dom som har gjort det typ.
Så andra lektionen var lite hackig och "professorn" blev lite irriterad på allt spring, men thats the life!

Kom hem vid fyra, fick lift av sherry från bussen eftersom att hon låg bakom, men hon var inte hemma länge innan hon åkte till memphis med carly för basket match.
Så vi andra åt pizza och sedan har jag pluggat till mitt sydvästra asien prov imorgon och det är äntligen det sista geografi provet på ett tag, kommer nog sakna alla mina prov resultat känner jag ;))

Nu när sherry kom hem så har vi börjat baka eller baka kan man nog inte kalla det, men börjat gjort tårtorna till lördags födelsedags kalas!

Nu ska jag kolla igenom min debat lista som jag ska debatera med imorgon, emot video spel! och sedan ska jag göra en evakuerings karta över vårat hem som vi har i läxa i safety edu där vi nu har brand säkerhet!

4 DAGAR KVAR I SKOLAN, SEN JULLOV!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: