OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

111210 - Ef och birthday party!

Kategori: Sweden

Idag Lördag så tog jag en härlig sovmorgon, skönt var det.
Klev upp och åt frukost medans sherry och en kompis till henne hade börjat på med våran tårta till kvällens kalas.
Sen så fixade vi med sånt som skulle fixas osv.

Vid två så åkte vi på ett basket match som carly hade, de vann. Efter det så var det dags för Ef´s christmas party som var i en southavens tennis centers festlokal, det var julmat, presenter och julmusik där.
Vi fick även tårta där och nästan alla utbytesstudenter var där med sina familjer, det var trevligt och kul att träffa alla igen, det är många som bor längre bort som man inte träffar så ofta, så det var kul! 

efter tre timmars prat och mat så åkte vi hem igen, var även några som följde med oss hem direkt.
Sen vid sju så kom de flesta till mitt, flavias och michaelas födelsekalas, var ca. 25 stycken. 

Så det var folk från sbec där flavia går och sedan lite vänner från dc där jag går, så det var kul.
Sherry hade även gjort en tårta till oss, en tre vånningstårta med en våning var och vårt namn på den. den var jätte god och mycket tid var nerlagd i den! ;) sen var det även snacks och sånt annat.
De flesta stannade fram till tio, elva.

Här kommer lite bilder från dagen.

En present till varje student och en till varje familj ;)


Tårtan ;))


Sen var det sherrys tårta till oss ;)


också hade vi ju födelsebarnen! Michaela 11 dec, Jag 20 dec och Flavia 6 dec.
Michaela fylde 16 år idag. jag och flavia fyller 17 ;)


Tårtbakaren Sherry!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: