OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

121210

Kategori: Sweden

Idag har jag bara tagit det lungt efter helgens bravader, pratade med mamma och pappa först på skype.
de hade haft den årliga grannträffen med lindgrens och adlers med glögg och allt trevligt ;)

Pratade sen med mormor och morfar som hade varit på julmarknad i borka, det börjar märkas nu att det är jultider och det märks inte här tycker jag, inge snö och typ inge jul känsla, men ska man ha en amerikansk jul så ska man väl ha den på riktigt!

När familjen kom hem så var jag med christopher ett tag innan han åkte till hans pappa efter som att det var pappa helgen. Läste sedan harry potter och lite textböcker från skolan resten av eftermiddagen.
Kollade sen in på youtube där jag fastnade framför videoklipp från citytunneln som hade invigning förra veckan och börjar med betaladetrafik idag, så gillar man ju! ;)

Nyheten om terrorattacken i stockholm har ju även spridit sig hit, hemskt men ändå tur i oturen, det kunde ju vart värre osv.

Vid fem så åkte vi till nesbit, en liten stad brevid southaven, det var en annan utbytesstudent från thailand som var med i hennes kyrkas kör, de hade ikväll ett julspel så jag och flavia åkte ditt och kollade, var riktigt kul!

Nu har vi kollat på titanic.
god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: