OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

131210

Kategori: Sweden

Idag fick jag tillbaka mina prov från förra veckan i geografi, även några uppgiftshäften, hade fått A på allt ;)
på speech så hade en englska klass lånat vårat klassrum och vi hade inget som passade våran klass.
Så först var vi i kafeterian sen tryckte de in alla oss 35 i ett klassrum som var för litet och sen tillbaka till kafeterian där vi då började med våra debatar, först jag och mitt team mot de andra som var positiv mot video spel och vi var emot. När vi var klar så kom skolans utvecklingsstörde elever in och skulle ha lunch så kunde vi inte vara kvar.
Efter att de äntligen hittade ett tills oss så började de med abort vilket var en liten mer allvarligare debat och de som pratade var jätte duktigt, det var nästan som på debat på svt.

yearbook, lunch och safety edu. rullade på som vanlingt, hade en sub -  substituter/vikarie på safety edu. så vi kollade på en film.
vid fyra när jag kom hem så var det kallt ute, var ner mot -10 grader och jätte kalt såklart då ;) var lite sverige känsla. ;)

åt tacos till middag och sen var några i familjen på carlys basket tävling, så jag och christopher spelade lite guitar hero.

Nu blir det sängen och imorgon är det bara två dagar kvar i skolan innan det är jullov ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: