OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

181210

Kategori: Sweden

idag har det varit sol här men ändå kall grader, var som en härlig höst dag.
Var till kroger med flavia, vi köpte ingredienser till våran bakning till veckan när vi ska göra lussekatter. Var lite svårt att hitta saffran, men efter lite frågande och lettande så hittade vi det ;)

Pratade med farmor och mostrar mm på skype, de var hemma på jul/födelsedagsmiddag hemms hos oss.
De sjöng även för mig eftersom att jag fyller 17 på Måndag :D:D Var även trevligt att "träffa" lite släkt så här vid jul.

Resten av eftermiddagen gjorde vi inte så mycket, fixade lite och läste även in min harry potter bok!
Vid sex så åkte jag och flavia till Buffalo wild wings som är ett stekhus, vi mötes upp med några kompisar från DC and sen åt vi middag!

Kom nyss hem och nu har sherry åkte och jobbat för natten, Jag har pratat med lite kompisar som är senior och ska börja college till hösten där man kan välja utbytessår i programmet och undrade över sverige, de hade tydligen umeå universitet med på listan. Så jag skícka över lite you tube klipp så nu vill de åka till sverige!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: