OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

191210

Kategori: Sweden

Imorse följde jag med familjen till våran kyrka. Hade söndags morgonservice i två och en halv timme.
När vi kom hem vid 1 så pratade jag med mamma och pappa på skype, de sjöng öven för mig eftersom att jag fyller 17 imorgon (måndag) pratade sedan med mormor och morfar där jag även fick höra sjönhetssång! ;) efter att de sagt grattis och avslutat så upptäckte jag även min present från dem, Alltid kul med presenter, -tack!!

Gick sedan en promenad med flavia, vi passade då på att ta lite kort på några typiska mississippi hus. De kommer längst ner. 

Vid fem så åkte vi till kyrkan igen för ett julprogram, det var sherrys barn grupp som hade en mini teater om när jesus födes, var även lite sång med i det. 

Nu när vi kom hem har vi ätit pizza och sherry o derrian har åkt till en julfest i Memphis downtown hos en arbetskamrat till sherry. Christopher har även kommit hem nu ikväll, han har varit med sin pappas familj till kentucky där hans familj bor och de hade haft mini Julafton.

Nu har vi kollat på sherlock holmes 2.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: