OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

201210 - 17år!!!!

Kategori: Sweden

hurra hurrra hurra för idag är det min födelsedag!! :D
Vid tolv så kom tre kompisar och hämtade upp mig; Malory, Kim och jullie -(hon är utbytesstudent från Bangkok)

Först åkte vi till min favorit restaurang, Hunan som är en asiatisk restaurang med amerikanska inslag. efter att vi ätit oss fulla på lunch buffen så åker vi till Horn lake där vi skulle åka rullskridskor inomhus i en stor hall med massa roliga saker i, men när vi kommer fram så har de stängt idag så vi bestämmde oss för att bowla ist och de låg i samma hus.

Bowlinghallen hade 32 banor och det var en gammal hall med rasslande maskiner och gammal inredning. Var mest äldra personer dr inne med lite countrystuk på dem, typ alla rökte och drack öl. Horn lake är typ av den äldra stuckens amerika. Det var mycket äldre allt där allt är typ country.
Efter två runder bowling, varav jag vann 1 så åker vi runt och kollar i horn lake, jag tyckte ju det var lite häftigt att se den sidan av amerika med.

Vid fyra så åker vi hem kim där de hade gjort en tårta till mig som var jätte god!! sen hängde vi runt där och åt julgodis och hade trevligt.
Innan jag ska åka hem så hade de hängt upp en pinata i deras garage, den var fylld med mitt favorit godis i.
jaa, vad som hände efter det kan ni see själv här; http://www.youtube.com/user/xkimmycutiex#p/a/u/1/EFuDEgqHVqw 

Nu har vi ätit middag här hemma med familjen och med tårtan som jag fick ta med mig hem, sen har jag fått två presenter från famijen ett $20 gift card på en bokhandel samt en 350 bittars puzzel med motivet från ole miss som är ett college här. Fick även ett grattis kort från mormor och morfar samt pengar från mamma o pappa. 

Nu är klockan snart två har på natten och famijen sover, men jag, flavia och christopher är vaken för att vi ska kolla på "eclipse" tydligen ska månen bli röd eller nått sånt.
Här är lite bilder från min 17 års födelsedag!


Jag och jullie med hennes present till mig (:


Sen fick jag denna pärm av kim och Malory, var även massa svenska ord skriva innuti den! 


Tårtan!!!

 
Sen efter happy birhday sång fick jag blåsa ut alla de sjutton ljusen ;)


Min pinjata


Presenterna från familjen....


Presentkortet och pusslet.


Somebodys been good!!! -YES!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: