OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

281210

Kategori: Sweden

klev upp idag vid nio, åt frukost och pratade lite med mamma på skype. Sedan så kollade jag på drottningoffret ett litet tag.

vid elva så kom Sherry hem från sin mormor där hon hade sovit efter att jobbat natt på bb, hon byte sedan om och åkte iväg på sitt vanliga jobb, men först så kom sherrys mamma, syster och sedan hennes bror som hade kommit ner idag från Kalifornien. Han bor där med fru och två barn.
När de alla hade åkte så började jag med en bok som jag gick i julklapp av sherry, det är en klurbok med 200 bilder från världen över och sedan är det "finn fem fel" med dessa turistplatser, det var även kul att kolla igenom och se om det var något man kännde igen.

Till middag fortsatta julmats rensningen med kalkonen som nu är kvar, sedan var det lite annat till som vi åt. Efter middagen kollade jag och Christopher på en film och nu ska jag gå och sova! God natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: