OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

301210

Kategori: Sweden

Idag var jag duktig och klev upp halv åtta, mamma och pappa skulle åka till Thailand på fm i usa tid, så då tänkte jag passa på att skypa med dem och säga hej då. Även fast vi inte har träffas på 5 månader så var det åndå som att de kommer att var "borta" sen så kommer vi inte ha samma mail och skype kontakt som innan heller. De ska vara borta i fyra veckor så nu får jag en riktig prövning här, men det är ju tur att jag har Mormor och Morfar som kan skypa med mig ist ;)

När jag hade pratat klart med dom så åt jag frukost och sen duschade. De vuxna var på jobbet, Christopher hos sin pappa, calry hos en kompis, jake och macy hos deras mormor och Michaela hos min mormor. Så jag och Flavia var själv hemma, vi fixade här hemma och började att plocka ner julbelysningen utomhus som vi skulle ta ner idag. Vid två kom Sherry hem och då plockade vi ihop resten av julen och satt upp allt på "vinden" Julen varade inte länge här!!

Till middag åt vi fiskpinnar och pommes, det gick ju det med. Var mycket fritering på fisken, om det ens var fisk i den?!
Nu ikväll har resten av barnen kommit hem och sen har Sherrys bror med familj vart hitt en sväng och hälsat på, sedan har jag spelat wii med Christopher.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: