OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

2 Juni

Kategori: Sweden

en vecka håller jag på att packa bilen full och påväg hem, obeskrivligt hur skönt det ska bli!!
har redan fyllt tre banankartonger och mer kommer det bli!!
är inte lika roligt att städa, gör typ inget annat :(

slutade 2 idag, så gick på konsum och handlade lite, gick sedan hem i ryssvärmen ;)
åt korv och makaroner med julia, sen så tog vi ett varv runt tossön innan vi kollade på drömhuset, grymt rolig film, förstår inte hur jag kan ha missat sett den tidigare ;)

imorgon blir det sista nationella, hoppas på det bästa!
slutar sen och då vill jag ha vilka bra väder som idag så man kan bli lite brun!!
pratade även med wedins salteri idag och mina sommarjobb kommer krocka, men får prata med morfar så kanske jag kan göra kommunjobbet på helgerna och efter surströmmings jobbet :P 

nu blir det lite sista pluggning innan sängen väntar, kke blir en kväll innan tolv. isf första i år tror jag ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: