OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

hey dude

Kategori: Sweden




Från Josefine till Albin!


Nåväl, jag gästbloggar. För er som inte känner till mitt namn så bor jag granne, eller har bott granne med albin på kv!
Justnu sitter vi och tittar på tv, albin äter upp mitt godis och är allmänt jävla otrevlig. men sånt är livet, i guess!
Vi hade en jävligt, otroligt intensiv chatt med en viss "vis" miss A on facebook.

Det var kul, ägde ut hela mörsilgänget totalt och hängde ut varenda kotte!
och jag bryr mig fan inte det minsta.

Jag vill bara säga till dig albin, att jag hoppas du får det så jävla bra i USA!
Jag kommer sakna dig otroligt mycket och alla våra galna skratt!


From another friend to you.
/ Http://Www.H-haligh.blogspot.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: