OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

SISTA DAGEN I JÄRPEN!!!

Kategori: Sweden

jaaaaa, äntligen slipper jag järpen i typ 15 månader!!! ska bli underbart skönt!!
sitter på skolan nu med typ 3andra hr:are av 50 stycken ;) bra där ;)

har hållt på att städat hela veckan, men typ allt var kvar tills igår, så städade hela dagen igår tills mamma och pappa kom vid tio ;)

vaknade tjugo i nio imorse och inser att jag hade missat bussen med 20 minuter, så pappa fick skjutsa mig till skolan!! så nu sitter jag här och har inga lektioner, väntar på skolavslutning halv tolv sen bär det av mor Jättendal för firande av kusin som tar studenten ;) även wille som tog igår, så grattis till dem ;)

slipper även min städbesiktning idag, mamma och pappa får ta den och allt som typ måste göras om ;))
kommer sakna alla på kv och skratta till alla andra losers i järpen, kommer inte sakna dem!

har även tagit bort  typ 120 vänner på facebook, folk jag inte ens känner eller vet vem dom är + plus såna jag inte ens vill se! skönt.

nu blir det avslutning i röjsmohallen sen SOMMARLOV!!!! :D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: