OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

1mars, vad hände??

Kategori: Sweden

började med hotell igår, soft och tråkigt!!
efter skolan gick jag och julia å åt på skolan, sen gick vi hem ;)
på kvällen åkte vi även och spelade lite badminton med sofie, kul och slå några bollar ;)
efter det så hade vi lite kul ;) lr kul kke man inte ska kalla det, men men ;);)

men idag var det inte lika kul, hade hotell och på luchen tror jag att vi skrattade mer än åt, 
sen så var läraren borta på hotell, så det var lungt ;)
efter skolan gick vi ner på torget och åt godis från telia som hade nån reklamkampanj om en ny telifon, som man kan vinna, så nu tror jag att jag ska vinna en sån ;) men det lär nog inte hända ;) 

nu ska jag gå till lgh 12 och kolla på halv åtta hos mig som denna vecka är från åre ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: