OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

5 Mars

Kategori: Sweden

Solen skiner och det är -15 grader ute, är det bra väder lr inte??
skönt med lite sol iaf ;)

idag började jag 12 och slutade 12.45 hade matte, men av någon anledning så var jag här halv nio och är kvar än ;) har gjort klart alla uppgifter vi har och lämnat in allt inför sportlov, sen så ha jag skrivit klart lite StipendiumAnsökningar ;) känns som om mitt huvud skall sprängas snart, har en hemsk huvudvärk!! inte kul.

igår och dag åker alla hem, misan blir kvar till onsdag och två forsabor kom upp idag ;)
så ska väll spendera helgen med dem och ska jobba på söndag ;)

far nog till Östersund på Måndag lr tisdag, skall vaccinera mig mot vattenkoppar, känns nästan lite patetiskt, men det är ett måste inför usa.  På tisdag kväll kommer mamma och pappa upp, vi skall bo inne inne i åre ;)
ska bli skönt att slippa Källarvägen ett tag och få lov på riktigt ;) ska åka skidor och ta det lungt, ska äntligen få se copperhill oxå;) ser fram emot det faktiskt ;) sen så fyller mamma år på fredag så måste fixsa en present till henne med ;)

nu skall jag ta mig till bussen och åka hem ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: