OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Åre 100år

Kategori: Sweden

jobbade till 2 igår, skönt att sluta lite tidigare + att vi fick tårta på lunchen, eftersom att åre fyllde 100 år ;)
sen gick jag en sväng på torget och där pågick firande för fullt, 8000 tårtbitar hade delats ut gratis till alla turister och anställda på skistar ;)  tog tre bussen hem, och gick hem i världens regnväder!!! trodde det skulle bli bra väder nu när vi har lov, men inte!
vid sex gick jag vidare på bio, its complicated, var riktigt bra ;)
åkte spark hem och kollade på wallander, var nog den hemskades wallander film jag sett!!!

vaknade vid 10, sen när jag skulle slå på dator, så är skärmen alldeles svart, själva dator funkar med inte skärmen. förstod att det skulle hända nån dag för ända sen gångjärnet gick sönder har den varit lite ur, så nu måste jag in till stan nån dag och fixsa det med, slutar nog med en ny iom att zepto har gått i kk :( 
 
imorgon blir det nog lite skidor, innan mamma och pappa kommer och hämtar mig ;) då åker vi till åre och bor på källvägen, så jag slipper äckliga källarvägen i järpen!!!! 

blir nog inte så mkt bloggning på ett tag iom att jag inte har någon data, men tur att man har misan som kan låna ut sin nudå ;);) 

ha ett bra lov <3 

Kommentarer

  • tovan säger:

    tror min dator joinar din snart och åker upp till datorhimlen (;

    2010-03-09 | 12:52:07
  • Lukasyvonne säger:

    Thank you for the informative website

    2011-09-23 | 14:00:03
    Bloggadress: http://lukasyvonne.unitblog.com

Kommentera inlägget här: