OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

chacha bloggen ;)

Kategori: Sweden

som ni kke redan vet så har min dator gått sönder, så det blir inte så mycket blogging nu på ett tag ;)
tror inte att jag har direkt råd heller att blgga från mobil, kollar redan allt annat från den och det blir så jobbigt att sitta med en mobil hela tiden ;) 
har haft ett helt okej lov, mamma och pappa har varit här och vädret ´har varit sämre än sämst, kunde bara åka skidor en dag!! men skönt att bara ta det lungt med;) 
igår var det 10 veckor sedan jag fick min tandställning och faktiskt så har jag fått bättre tänder, mycket rakare!!! 
idag är det 2 veckor tills att vi får påsklov och jag kommer hem ;) ska sitta barnvakt åt adlers på torsdag ;)

nu sitter jag och skolan och väntar på att klockan ska bli  11 och att vi ska börja, men ska göra en bokrecension först ;) 
på Tisdag så har vi kvällslektioner vilket innebär att det blir skidåkning på dagen, hoppas vädret blir bättre då ;);) 

märkes även att våren är på väg, asfalten framme och har haft varmt nu ganska länge, hade bara -6 imorse ;) 
huvudsaken att snön i backen är kvar ett tag till!!! 
12 veckor kvar till sommarlov, skönt!! ;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: