OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

;D;D;D

Kategori: Sweden

sitter hemma hos felicia och matilda och kollar på the city med dom;)
har varit ute och gått idag med matilda, så sjukt tråkigt att det är dåligt väder, regn regn och regn:(

känns även som att alla åker utomlands nu, tre familjer i thailand och jag vill oxå dit ;)
och typ alla andra är påväg, men jag får väll vänta, 12 veckor till sommarlov, sen 10 veckor sommar óch efter det blir det ÄNTLINGEN usa, längtar som en tok nu och ibland undrar jag vad jag egentligen har gett mig in på;) 

jaja, är iaf bara två veckor kvar innan det är påsklov, ska bli så jävla skönt att komma hem och bli bortskämd med mat på bordet utan att behöva lagga den själv;) 

Efter påsklov blir vi även 2st. mindre kvar här på Kv och Hr, tråkigt!! men huvudsaken att det känns rätt for dom!!   sen så efter sommarlovet är ytterligare tre bort, då är det 10 borta totalt, elva blir det förresten, jag själv med ;)

känner att det blev ett dåligt inlägg igen, dåligt ämne som vanligt!! måste ha lite insperation ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: