OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

011110

Kategori: Sweden

Ny dag, nya upplevelser – Nya möjligheter!

Klev upp kvart i sju, åt frukost och åkte till skolan halv åtta ;)
Hände inte så mycket där, mer än att alla åt godis från igår.

Kom hem vid fyra och sen dess har jag hjälp Sherry med att rensa ut saker till våran yardsale till helgen, vi har även möblerat om och städat! Såklart jag var bra hjälp då! ;)
Så nu är detta hem i topp ett par timmar fram över.

Vid sju så åt vi middag, asiatisk mat var det, alltid lika gott med den amerikanska varianten av kina mat ;)
har efter maten lagt upp bilder från helgen på halloween och donat med sånt.

Har även pratat med en hudiksvallsbo som jag tydligen är släkt med och nu är han här i mississippi och kommer till memphis imorgon, så han ska komma förbi och träffas, han har även sin fru med sig. Så det ska bli kul. Jag är ju även ledig imorgon pågrund av att det är valdag här imorgon och då är alla statliga skolor lediga medans privat skolorna går i skolan, så jag är ensam imorgon så det passar ju perfect att träffa lite sverige folk! ;D;D

Nu ska jag sova så jag hinner med morgon dagen! ;)

ps. glöm inte att kolla in lördagens inlägg, har uppdaterat det med lite bilder! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: