OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

061110

Kategori: Sweden

Hade sovmorgon till nio idag, var underbart!!
klev upp och åt frukost med flavia. Darrian och jake var och jagade rådjur, macy och carly var hos mormor, sherry hade jobbat natt och låg o sov, christopher i Indiana och michaela hos sin mamma.

Så bara för att vi är nio i familjen så finns det lugna stunder då ingen är hemma, men ovanligt är det ;)  pratade sen med mamma och pappa på skype och sen kommer mormor och morfar ditt med tvätt, för de har inget badrum att ha tvättmaskin i tydligen ;) Så det var trevligt!

Pluggade sedan undan massa inför veckan, så det känns skönt!
Var även 15 grader ute, men inne eldar vi så jag går runt i shorts ändå ;)

Vid tre åt vi lunch, lasagne som är jätte god och sen vaknade sherry, så jag och flavia hade ett sånt trevligt ”familje prat” om allt här osv. alltid lika skönt att prata av sig när hon har en ledig stund ;)
Vi bestämde sedan att åka och shoppa lite inför vintern och kommer smygandes, och sedan åka och äta!

Så vi åkte först och hämtade carly och macy, sen åkte vi ut till shopping området här, gick runt och kollade på vinterjacka, mer i vinterkläd väg behöver man ju inte direkt här ;)
Efter att jag äntligen hittade en jacka på american eagle så åkte vi till hueys och åt, jag bjöd såklart, en sån gentleman jag är, lr?? ;)
kände att om sherry ger mig 84 mål i månaden så skadar det ju inte att bjuda på en middag med efterätt med!! :D

Nu har jag och Flavia pratade med hennes kompis från Italien som är utbytesstudent i Australien och är 16 timmar förre oss i USA ;)

Nu blir det sängen och sova en timme extra, tillbaka till 7 timmars tidsskillnad, har ju haft 6 timmar denna vecka! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: