OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

101110

Kategori: Sweden

klev upp sju, duschade och at frukost :)
halv atta sa akte jag michaela macy och sherry hemifran, lamnade forst av michaela pa hennes skola och sen mig pa DeSoto central high.

Forst hade jag world geography, pratade om latin, angelo amerika osv.
Hade aven break idag, tio extra minuter mellan forsta och andra lektionen. andra lektionen hade jag speaking dar vi fick vara progress card, det ar hur man ligger till i mitten av  kursen och idag hade det gatt 4,5 vecka av totalt 9 veckor som ar 1 termin.

var helt okej, tre A och ett B, sedan var det alla test, quiz, homework, daily grade osv. sa allt man har gjort finns med och hur det gick pa det, sen lags allt ihop och det totala betyger finns ;)

Nar det var dags for lunch sa inser jag att jag har glomt min lunch, men hade som tur med mig nagra dollar sa det blev en pizza slice till lunch ;)
Nar jag sedan var pavag till sista lektionen sa var de slagsmal i en korridor, sa en larare gick emellan och stoppade dom och sedan kom vara tva vaktrare och varan polis och tog hand om dem, de fick aka till polisstationen dar sedan deras de foraldrar hamta ut dem mot debutering, sedan blir det nog natt straf fran skolan med!

Nar vi kom hem sa akte jag direkt, akte forst och hamtade upp michaela fran hennes skola och sedan akte vi till sbec dar vi vantade pa flavia som hade basket traning, sa vi hangde runtpè deras parkering ;)
vid fem sa akte vi till kyrkan och at, sen traffades vi i varan grupp for att prata och umgas i en timme.

Nu blir det sangen och ladda infor imorgon da jag borjar i min nya club! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: