OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

111110

Kategori: Sweden

Torsdag och the hill day ar passerad!
pa geografin gick vi igenom infor provet imorgon, olika delar inom america osv ;)
hade sedan speaking och yearbook innan lunch, pa lunchen sa var jag till toaletten och far att ga ditt maste man be om tillatelse av en larare som star i entreen till cafeterian. sedan nar jag kom tillbaka sa fragade hon mig om jag var en utbytesstudent och pa den vagen var det reste av den lunchen, hon ville ju saklart veta allt om sverige, skillnaden pa skolorna osv. var trevligt! :)

pa safety education sa borjade vi med driving ed. fick olika filmer med alkolhol inblandad i bilolyckor.
varje timme i usa dor en ungdom dar alkohol har vait inblandad, tragiskt men sant!

efter skolan sa stannade jag kvar for pass 1 i min nya klubb, gick riktigt bra, jag var vall den minsta dar vilket gjorde mig lite mer intressant och fick jatte bra positiv hjalp, var jatte kul!  Nu blir det det var mandag, tisdag och torsdag!

kom hem halv sex, duschade och sedan sa akte vi till en mexican restaurant och at middag, sen var vi pa sbec dar christoher hade sin sista band performance :)

NU ska jag plugga infor imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: