OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

121110

Kategori: Sweden

Fredag, vilka underbart som alltid!

Borjade imorse med geografi, hade prov och jag hade tva fel, sa det var jag ju nojd med!!
rullade sedan pa med speaking, yearbook och safety education.

Kom hem vid fyra och da at vi pizza som alltid pa fredagar ;)
sen dess har jag och sherry forberet infor imorgon da vi har garage sale, har gatt igenom hela huset, leksaker, klader, skor, datorer osv med allt skrap som samlas! sen prismarkte vi allt och organizerade i garaget.

Vi nio akte flavia och en kompis till henne pa en lock in med kyrkan, lock in ar nar man traffas pa ett hus med massa olika aktiviteter, pool till x-box osv. sa umgas man hela natten till sex imorgon bitti, var meningen att jag oxa skulle med, man jag valde att stanna hemma och sova och sedan kliva upp sex imorgon och vara med pa garage sale'n jag och sherry kommer att salja bort allt kanner jag, hoppas iaf.

Sa nu ska vi dona klart i garaget och sen sova tills alla kunder kommer sju imorgon :D:D

Kommentarer

  • mam o pap säger:

    Lycka till med garagesale:)

    2010-11-13 | 11:29:49

Kommentera inlägget här: