OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

151110

Kategori: Sweden

Mandag idag igen!
rullade pa som vanilgt, geografi, speaking dar vi ska borja med argumenterade tal och det har man ju lyckats bra med forr fast pa svenska da ;) sen var det yearbook och safety education dar vi hade prov pa bilkoring, jag kammade hem en 94a, sa det var ju kul ;) vi borjade sedan med idrotts sakerhet osv.

Efter skolan var det dags igen, hemliga klubben som ar varje mandag, tisdag och torsdag fram till jul ;)
var kvar pa skolan till fem, kom hem och da at vi natt friterat kott med tomatssas i en gryta, var gott! Sedan akte sherry med barnen pa basket tranning, sa da diskade och stadade jag koket medans, gissa vem som blev lycklig nar de kom hem?


Fick aven en ny kamera idag av sherry, jake lyckades namnligen ha sonder den forra veckan, sa nu fick jag en ny med hogra pixlar osv. sa det var bra ;)

Nu ikvall har jag lagt pussel med christopher, fick aven hjalp av macy!!
har aven borjat att forbereda en ny mapp har pa bloggen, kommer att vara olika inlagg om skolan, usa, mississippi, familjen, maten, transport osv. jaa, listan ar lang! ;) det ar som standard information som alltid kommer vara intressant, sa da slipper man ga tillbaka till forsta veckan for att forsta om man inte fattar nagot ;)
sa det kommer bli bra kanner jag!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: