OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

171110

Kategori: Sweden

onsdag och the hill day, veckans mitt ar passerad! :)
detta ar aven min 1/3 dag, idag har jag varit har i tre manade av nio. Dessa mander har gatt battre an vantat, har haft motgangar som har let till framgangar. Men den senaste manaden har nog vart bast anda, man har lart kanna familjen och hur den fungerar, allt med skolan och hur amerikanska ungdomar fungerar, for tro mig! det ar langt ifran lika som i sverige!

hade forst prov forsta lektionen, i Afrika. Gick jatte bra och mycket battre av vantat! Pa speech borjade vi med vart nya tal, det ska vara ett forsaljningstal och jag ska salja in en sverige resa med besok i stockholm, vastkusten och are dar de ska bo i ishotell (aven fast ishotellet ligger typ i kiruna, med lite kan man ju trolla och salja in sig ;) 

hade sen yearbook och safety education dar vi borjade med idrotts skador, gick igenom knaet idag, hur det funkar osv.
slutade som vanligt kvart i fyra, tod bussen hem!

Kom hem och tvattade bort alla mina lortiga klader!
vid fem sa akte vi till kyrkan, at mexicansk middag och sedan hade vi bibel study i en timme!

Nu har jag och flavia och michaela gjort varan gastlista till varat fodelsedasgsparty den 11 december, 45 personer blev det pa den med manga gaster fran hela Europa och delvis Asien!

Fick aven reda pa att varan nya personal eller vad man kallar det, betjant kanske det heter.
En kvinnan som ar har varje morgon, gor frukost, skjusar oss till skolan, stadar, baddar, tvattar osv.
sa hon borjade i december, soft! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: