OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

181110

Kategori: Sweden

torsdag
var som vanligt, har nastan gjort klart mitt tal om sverige! och imorgon galler det nar jag ska presentera det!
hande inte sa mycket mer i skolan, det var plannerat ett matkrig under forsta period lunch, men det hande inte sa mycket med det, vi fran yearbook var forvarnad iaf sa vi var dar och skulle ta kort men det blev inget av det! ;)

efter skolan sa var jag i min klubb en timme. Kom hem vid halv fem och da at jag middag.
Det var pizza kuddar, var som pizza bitar med fyllning i och det var jatte gott!

Har nu duschat och pluggat infor imorgon pa mitt tal och ett prov i latin amerika, sen har jag aven kollat pa byggfallan!!

Christopher har aven varit sjuk hela denna vecka, han har inte varit i skolan utan suttit evakuerad fran allt pa sitt rum, har har haft natt virus i magen. Sa idag blev han frisk och da kunde han inte ha kvar den gamla tandborsen eftersom han ar ett bakterie freak, sa halv elva nar han skulle borsta tanderna sa masta han akta till kroger och kopa en ny, sa i mitt amerikanska liv som foljde ju jag med och akte till en mataffar elva pa natten.
typ alla mataffarer har har ju oppet non-stop, sa nar vi kommer ditt sa var det fyra kassor oppna och det var minns fem stycken i varje ko! detta var ju usa i hogsta klass kande jag! jag borjade nasta skratta lite for mig! ;)

Nu blir det sangen och imorgon ar det fredag igen!! :D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: