OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

201110

Kategori: Sweden

Igar kvall/natt sa fastade jag pa skype fram till tre. Pratade med mamma och pappa i tva timmar, blev mest prat med mamma eftersom pappa gjorde det sista pa nya varmen. sa halv fyra somnade jag, men det var det vart.

Vaknade upp idag runt tolv, at frukost och kollade pa nyheterna for forsta gangen har ;)
Sen sa pluggade jag lite infor mitt USA stater prov pa tisdag osv.
plockade sen lite innan familjen skulle komma hem, men de komma aldrig hem. Sa jag at lunch, tacos! ;)
Sen fram mot fem sa borjade alla olika familjemedlemar ramla in och med sig hade de pizza.
Efter att ater igen at, sa var jag typ hur matt som hellst, sa det blev att jag tog en tupplur pa tva timmar, vilket var valbehovligt!

NU nar jag vaknade upp sa hade sherry akt och jobbat pa BB under natten, sa nu ska jag och flavia kolla pa en film innan det blir sangen igen, hoppninsvis lite tidigare denna gang ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: