OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

211110

Kategori: Sweden

klev upp vid tio och at frukost med flavia, familjen var i kyrkan forutom sherry som sov efter att ha jobbat natt.
pratade sen med mamma, pappa och mormor, morfar. plannerade alla min julklappar, sa nu ar det klart de ska bara inhandlas.

Idag var det aven ganska varmt for att vara i november har, solen sken och det var vindstilla, sa jag och flavia gick runt har i omradet och kollade in alla enmorahus och tragardar som finns har i vart omrade, jatte snyggt ar det!

laste sedan i min harry potter, har 200 sidor kvar av 700 i fyran och jag som hade tankt att lasa alla innan jag ser den 7.de
men far se hur det blir med det.

pa kvallen var vi till kyrkan, hande inte sa mycket denna sondag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: