OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

121010

Kategori: Sweden

Sov fram till nio, efter frukost gick jag ut och tvättade våran bil, extra poäng?
Damsög den även ;)

Efter det gick jag in och pratade med mamma och pappa på skype, de håller ju på att renovera så jag fick lite rapport på hur det går osv.
Vid tolv så gjorde jag lunch, svenska pannkakor! Var tyvärr bara michaela och macy hemma, resten var i skolan idag. De tyckte iaf att det var jätte goda, men lite konstigt att man äter pannkakor till lunch, här äter man ju dem som frukost ;)

Gick sen ut och solen sken som vanligt, men efter fem minuter så vänder vädret totalt, börjar blåsa och regna så det vara bara att vända hemåt! När jag kom hem så hade sherry kommit hem en sväng från jobbet för att hämta upp macy och då sa hon att det var thunderstrom varning för ikväll.

Vid fyra kom resten av familjen hem, åt middag; stekta kycklinglår med ostpotatis ;)
Nu regnar å åskväder ute och jag å christopher har kollat på Michael jackson this is it.
Imorgon börjar skolan igen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: