OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

161010

Kategori: Sweden

Efter att ha vaknat vid nio så åt jag frukost och sen vid tio åkte vi till sbec (skolan de andra barnen i familjen går på) sbec hade idag typ skolans dag och det var som en marknad!
Typ 50 stånd med olika saker, mycket julsaker och olika bantningsmetoder. Sen var det även några olika skolband som spelade och massa olika aktiviteter för barn. Solen var i topp som vanligt, så varmt och stekande var det!

Vid halv ett så åkte jag och flavia hem med christopher medans de andra åkte på ett kalas med macy, temat var bondgård, så hon var bonde! Sen på eftermiddan så skulle hon på ett nytt kalas där temat var prinsessa så dom kom dom hem en sväng och hon byte om, sen så var alla borta igen.

Jag och flavia åt tacos till lunch och sen så gick vi ut till poolen! På eftermiddagen åkte vi tillbaka till sbec för att christopher skulle spela i skolans musikkår.
Vid sex så kom vi hem och då gjorde sherry mat, grillad kyckling och friterad kyckling med potatismos och nån sås. Det var riktigt gott!!

På kvällen kollade jag och flavia på film, män som hatar kvinnor med svenskt tal och italiensk text så det var ju perfekt!



Marknaden på SBEC.


Macy som Prinsessa...



...och som bonde

  
flavia och jag blev även tagen av polisen :(
så det blir nog hemresa nästa vecka :((( :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: