OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

201010

Kategori: Sweden

stressig dag idag!
skolan som vanligt och under första lektionen så hade vi en till drill, earthquake - jordbävning.
så alla eleverna samlades i sin korridor där vi satt på golvet medans varningssirener ljöd över hela southaven.
sen efter fem min fick vi gå tillbaka in på lektion.

hände inte så mycket mer intressant under skoldagen, kom hem vid fyra och då pluggade jag fram till halv sex då vi åkte till kyrkan, åt och sen så spelade vi nått frisbyspel.
kom hem halv åtta och sen dess har jag pluggat mer inför mitt geografi prov imorgon på histora över olika landskap i usa och hur det är skapad samt 50 ord till det. 
har även tvättat och strykt nästan alla av mina kläder ;) 

god natt!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: