OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

211010

Kategori: Sweden

Kliver upp 06.50 nu för tiden och åker med sherry 07.35.
Först åker vi till michaela skola som ligger 10 min bort och sen till Desoto central där jag går, kommer ditt typ åtta ;) flavia började idag på en ny skola, SBEC samma skola som christopher går på.

Hon bytte därför att hon hade inte möjlighet att läsa de ämnen hon ville läsa och måste läsa från skolan i italien, eftersom att hon inte repeterar detta år när hon kommer hem, vilket jag gör!
så nu gick jag från att ha två från familjen till att vara själv, men det går jätte bra! ;)

Första lektionen så hade vi prov i geografi och det gick ju inte lika bra som de andra provet gick, men får se imorgon hur det egentligen gick ;)

När jag kom hem så var jag ensam en stund innan sherry kom hem med alla, så då åt vi köttbullar med tomatsås i typ korvbröd! jaa, det går faktiskt att äta det med ;)
Sen så var det ju såklart pommes till det också!

Sen åkte sherry, jake, macy och carly till memphis där carly hade cheerleading.Jag och flavia gick på en promenad och hon berättade om sin nya skolan osv.
När jag kom hem så diskade jag och städade köket! Så när sherry kom hem så gav hon mig ”extra points”  som hon kallar det ;)

Imorgon är det fredag vilken innebär football game!!

Kommentarer

  • Antons mamma säger:

    Du verkar ha det bra Albin, kul att följa din blogg!

    2010-10-22 | 20:22:52
  • Albin säger:

    vad kul att du läser, jag har det bara bra!

    läser antons blogg, han trivs med ser jag ;)

    2010-10-23 | 17:07:16

Kommentera inlägget här: