OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

241010

Kategori: Sweden

Klev upp halv nio, åt frukost och gick ut o sprang.

Kom hem och då hade familjen åkt till kyrkan, duschade och så hade jag och flavia föräldratid på skype! Pratade med mina så päron hemma o kalla sverige!
Tvättade sen och läst Harry Potter ;)

Vid två kom familjen hem och då regnade det som aldrig förr och klockan tre så skulle vi på Ef’s halloween party i en park?! Men pga. Av allt regn så blev det på elementary school of southaven.
Så vi kläder upp oss och åkte ditt, sherry och macy följede med också ;)

Åt massa mat, umgicks med alla utbytesstudenter, hade pump tävling och utklädningstävling.
Vi är typ 20% killar av alla oss utbytesstudenter och hälften hade klätt ut sig, så det var lite tråkigt när inte alla går fullt ut, men det var trevligt ändå ;)

Jag var en alf till tomten och flavia var en snäll häxa. Halloween här är typ inte alls på filmerna som allt annat typ. När man tänker halloween så tänker iaf jag på att man är nått läskigt lr skrämmande.
Men man klär sig typ i roliga karneval kläder, vilket är kul med men inte riktigt halloween kanske ;)
i slutet på festen så gick vi ut och då hade alla föräldrar massa godis i bilarna så då fick vi europeer öva på trick or treat inför helgen ;)

Efter partiet så åkte vi till southaven high school där man hade typ gjort spökiga huset och det var nästan bättre och äckligare än det på disney world. Skrek typ hela tiden och var äckliga folk överallt!
Men kul var det ;)

Kom nyss hem så nu blir det sängen inför en ny vecka! :D


jag och kelsee


jag och systern Flavia ;)


Alla utbytesstudenter och värdföräldrar som var där, många som inte kom pga. av vädret :(


Vinnar pumpan


De som vann bästa kostym ;)


trick or treat i alla bilarna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: