OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

251010

Kategori: Sweden

Igår när jag skulle sova så regnade det hur mycket som helst och det har det ifs gjort hela helgen.
Var även åska och blixtar som lyste upp hela rummet ibland.

Skolan idag, gick bra som vanligt!
Hade prov i safety education, gick bra ;) ett A.

När vi slutade så regnade de som vanligt nu, har typ regnat två gånger sen jag kom i Augusti och nu regnar det dygnet runt?!?

Kom hem och gjorde jag min läxa i geografi, sen fixade jag med alla bilder på datan från här, så nu är det organiserat så man hittar bland alla 1000 bilder;) sen åt vi middag, var typ bröd med tomatsås och ost som sen var i ugnen, var även med köttfärs på andra och det var riktigt gott, men var väll inte direkt middag men det var gott :D

Nu ikväll har jag hängt med christopher på hans rum och nu ska jag sova, måste upp 06.30 för vi ska åka tidigt för sherry ska till doktorn med jake innan hans skola, så nu måste jag sova! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: