OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

12 April, Tisdag

Kategori: Sweden

Åkte med Sherry till skolan imorse, hon har börjat kommit in i starten av jobbet nu och har bara några veckor kvar innan det riktiga jobbschemat börjar.

Hade sista make up provet i Mississippi studies idag, är nu äntligen ikapp och ligger inte efter längre från California resan. Det gick riktigt bra med!
I computer application lämnade jag de sista uppgifterna med, ikapp där med!!
Känns så skönt att vara klar med allt detta, och kan fokusera på det som vi gör på lektionerna.

Resten av dagen rullade på ganska bra, hade Sociology och på Engelskan läser vi olika dikter med olika uppgifter till, sedan är det ganska mycket klassdiskussion. Inte  den sorts engelska lektion som jag skulle vilja ha men det går väll an.

Efter skolan var det 23 grader ute och hann bara hem och äta innan vi åkte på Jakes Baseboll game, de förlorade med 1 poäng. Men det var kul att se på ett Baseboll game ändå, även att det var mycket komplicerad sport och reglerna.  Väder var härligt och det var kul att se baseboll, glömde tyvärr kameran hemma, så jag får ta kort nästa gång jag går.
Kom sedan hem och då gjorde jag läxor och plugga lite MS studies.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: