OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

14 April

Kategori: Sweden

Om jag minns rätt är det volvodage idag! Och jag ser olika volvo bilar här varje dag, inte så mycket V70 men mer nyare och även äldre.

Skolan gick bra, hade två prov i Sociology som det gick bra på båda av dom! Det drog uppe mitt betyg till acceptabel nivå, så nu pratar läraren med mig igen!;)

På Engelskan höll vi som vanligt på med Litteratur, mycket tråkigt!! Tur att läraren är trevligt och svävar iväg ibland, pratade om en vanligt Amerikans ekonomi idag, hur mycket som anses vara rikt och hur mycket är en vanligt summa att ha sparat undan. Efter lite research kom vi fram till att Amerikanerna i genomsnitt har 13000 sek sparat på sparkontot.

Efter skolan gjorde jag min Sociology läxa ute i 27 grader tillsammans med lite plugg inför morgon dagens MS studies prov.
Åt sedan Köttbullar i stort korvbröd och sedan var Christopher och jag till kroger och handlade lite mat.

Nu ikväll har jag sammanställt mars månad och lagt in all spendering från Los Angeles resan i Excel, så nu är det klart och det ser ut som att jag klara av Maj med ;);)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: