OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

23 April

Kategori: Sweden

Jaa, vad ska jag säga? Livet är bra orättvist ibland.

Pratade med mamma och pappa mest hela dagen fram mot 5 då de måsta gå till sängs.
Gick sedan på en promenad eftersom det dock allt var strålade solsken och varmt ute.

Åt middag med sherry och barnen, pasta med tomatsås och vitlöksbröd.
Efter maten så målade vi ägg till imorgon, det var som vattenbaserad färg i glas som vi la ner äggen i och gjorde olika mönster. Vid åtta kom kimberly och malory över, de hade varit i tennessee på påsk firande, de vill komma över och träffa mig osv. Vi åkte till gracie blue som är ett glass ställe där man gör sin egen glass och betalar per ounce. Det är 8 olika mjukglass sortern, sedan olika tillbehör. Det var jätte gott och ett fint slut på dagen. Jag och Kimberly bytte ”påskägg” med, även om man inte lägger det i ägg här.



                              Jag älskar min Morfar och han kommer alltid vara min Morfar!
                                                       Tack för allt du givit mig!


 

 

Kommentarer

  • Anna Johansson säger:

    Även fast du finns på andra sidan jordklotet så finns jag här om du vill prata!!! Vi tänker på dig ska du veta! <3

    2011-04-24 | 11:36:11
  • Maja Westberg säger:

    Håller med Anna, Vi tänker på dig Albin!! <3

    2011-04-25 | 23:12:08
  • tove säger:

    <3<3<3<3<3<3

    2011-04-25 | 23:23:58

Kommentera inlägget här: