OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

160211

Kategori: Sweden

Idag har vädret vart lika härligt som igår!! det är så underbart att gå från bussen hem och det är soligt o varmt!!
Hade två quiz iskolan och det gick dåligt på dem båda, men de var svåra och det tyckte "amerikanera" med, så jag tröstar mig med dig!! men jag tar nya tag tills imorgon då jag har prov i psychology!!

På family dynamics så gjorde vi ett "I pod project" där alla elver i klassen fick en varsin I pod för att sedan hitta svar på en hemsida till olika frågor vi hade fått om mat och hälsa. Så det var lite kul att jobba med en I pod på lektionstid.

Vid halv sex till halv åtta var vi kyrkan, hade först mexicansk mat och sedan lyssnade vi på en talare från ett fängelse där han jobbade med fångar och hjälpa dem med livet nu och förbereda inför det fria livet. Han hade några bra berättelser och det var ganska intressant.

Nu ikväll har jag kollat på Nikita med christopher och flavia, sen har jag pluggat inför mitt test imorgon!

Sherry skall eventuellt börja på ett nytt jobb med, för det hon har nu är lite för mycket tycker hon och det är väldigt stressigt osv. Sen har hon även jätte mycket pappersjobb som måste göras på kvällstid.
Men det nya jobbet är; jobba 7 dagar - ledig 7 dagar, Och när hon jobbar då är det endast 17.00 - 08.00 under sju dagar, man jobbar mest kvällstid och sen under natten är det på jour. sen tänkte hon att hon ändå kan jobba lite extra under dagen och under den lediga veckan på det jobb hon har nu eller på sjukhuset som hon har gjort som extra nu under natten.  Hon ska på jobb intervju på fredag och sen får vi se hur det går, hoppas verkligen att hon får det för det skulle var bra för familjen och allt här hemma när hon har mer tid över till hemmet ;)

Nu ska jag sova!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: