OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

120111

Kategori: Sweden

Idag var det skola igen dål, var mycket man skulle ta igen från de missade dagarna och lärarna lämnade inte en sekund över. Hade ett prov i US. government och det var det första provet och jag hade pluggat jätte bra till det och kunde typ allt innan jag gick in där, men sen när vi fick provet så släpte allt!! tror lite var därför att hon hade tryckt upp provet på ett rosa papper och sen var det svarsalternative som hon hade skrivit om med svåra government ord sen var samma meningar med flertal gånger, det gick inte alls bra iaf. men nu vet jag hur det är så jag får ta igen det nästa vecka. 

Sedan är ett prov framflyttat tills imorogon i psychology där jag även har ett ord test, sen har jag också ett ord test i us. gov't. Men när jag kom till sista lektionen som är engelska så kom dagens räddning när läraren sa att vårt project papper var flyttad tills nästa fredag ist för denna fredag, så det var skönt!!

Idag har det även varit jätte kallt!! imorse när vi skulle åka så tror jag nästan att det var -5 grader ute, så jag måste gå tillbaka in och hämta en jacka, så kallt var det ;)
Även när jag hopppas av för att gå hem så var det jätte mycket vind och mina öron blev röd!

När jag kom hem så började jag plugga inför allt imorgon men sen så skulle vi åka till kyrkan för middag och service så nu kom jag hem vid åtta och det var -11 ute!! vad händer med Mississippi??? Nu har jag iaf jätte mycket kvar att läsa och gå igenom så jag äter åre chocklad för att inte somna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: