OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

180111

Kategori: Sweden

Tillbaka till skolan idag, hade tva prov och det gick helt okej, inte nan hojdare direct men helt okej.
under luchen sa borjade det regna jatte mycket det blev morkt pa himlen och det har hallt i sig sen den dess, manga trodde att det skulle komma en tornado for det var sant vader och nar det stannade for sa pass lange, men nu har det lagt sig och det ar bara lite blast ute.

Nar jag kom hem da hade varan staderska varit har och fixat ordning i hela huset, sa nu ar allt perfekt igen!
Vi var hemma i en timme och sen akte vi till en jatte bra hamburge restaurang, det var inte na sma McDonalds hamburgare dar utan de var stor, good, helt enkelt riktiga hamburgare!

Vi kom hem vid sju, christopher, flavia och jag har suttit pa mitt rum och pluggat tillsammans, samt pratat lite om allt mojligt, typ hur bra vi kompisar vi ar om 10 ar osv. trevligt hade vi det!!

Nu ikvall nar jag skulle sla pa min data, sa ville den inte mer an att komma igang innan den sloga av, sa holl den pa nagra ganger tills jag trottnade pa den, nu har jag lanat christophers laptop for att gora det viktigaste, det ar darfor jag inte har nagra A A O Forstar inte varfor bara tekniksaker kan fungera i tio ar ist for i 1 ar, men jag hoppas pa battre lycka imorgon!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: