OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

250111

Kategori: Sweden

Idag åkte vi 7,20 för att sherry måste till polisen och fixa nytt körkort som hade gått ut och igår hade en polis vinkat in henne för att hon är en vit i ett svart område - på ren svenska. och tydligen blev hon ofta det eftersom att det är där hon jobbar, och denna gång sa de att hennes körkort hade gått ut.

Hon lämnde därför av mig hos en kompis som sedan tog mig till skolan så jag inte skulle behöva komme ditt så tidigt! I skolan så hade jag mitt vocab quix i psychology där det slutade med ett 100!!
Resten av dagen hade jag inte nått speciellt, gick mest igenom olika saker osv. regnat hela dagen har det gjort iaf och det var prat på att vi ev. inte skulle ha någon skola imorgon om det blev minus grader och is på vägarna.

När jag klev av bussen i regnet så stod där sherry med bilen och väntade på mig, eftersom att det regnade så var hon så snäll att hämta upp mig så jag slapp gå de extra 300 meter efter bussen ;)

Hela kvällen har jag pluggat, verkligen från när jag kom hem tills nu, hade en paus på mitten då vi åt middag, köttbullar, sallad samt en köttfärs/ris paj med lite karin lindgren inriktning på, lite halvt galet men jätte gott!! ;)

Har sen gjort min powerpoint i psychology om kakains påverkan på hjärnans alla delar mm och det har ju taggit nästan hela kvällen, sen har jag definerat 25 us government ord och nu försöker jag hinna med att plugga till sexuall kunskaps provet imorgon i family dynamics och sen har jag även ett prov till i psychology om hjärnan!

Nu måste jag fortsätta med allt innan jag somnar!
har även fått två vykort från mamma och pappa i thailand, tack så jätte mycket! gjorde min regniga dag mycket mer längtan till mars och solen kommer ;);)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: