OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

290111 - 25 grader

Kategori: Sweden

idag har det varit jätter bra väder här, var som en härlig sommardag i sverige! Solen sken och jag gick runt i mina flip flop var typ 25 grader. efter att ha pratat med mamma o pappa och mormor o morfar samt en kusin osm hade varit ner och hämtat mamma o pappa på arlanda från thailand, de landade vid två så det passade perfect till att jag klev upp och de var hemma! De  var på middag hemma hos mormor och morfar, så jag "åt" med dom. 
När vi var klar så skulle jag gå ut och kolla in vädret som såg ut att vara helt okej, men när jag kom ut så fick jag nog en chock för det var verkligen jätte varmt för att veta att det var januari så jag damsög poolen på alla löv från den vinter vi en gång hade, började på att jobba på min solbränna så jag blir lika brun som mamma o pappa. 

När flavia kom hem från sin kompis så tog vi en promenad, kom hem efter en lång stund och då var det vatten som gällde!! under eftermiddagen så kollade vi in lite priser för tennessee nästa helg där vi ska åka skidor, $19 för skidor och pjäxor, $27 för liftkort, $12 för att hyra skidkläder som jag inte har med mig och då är det en depost på $30. inte så farligt dyrt om man jämnför med åre!! Men det ska bli kul att komma iväg och sen att åka skidor kommer bli grymt, för se om det blir nå snowboarding för det skulle verkligen vara jätte kul med.

Vid fem tiden kom några kompisar hit och knackade på, vi hängde här ett tag och sen bestämmde vi oss för att åka o äta, flavia följde med också. Hamnde även på american eagle (där de nu mera känner igen mig;)rry
köpte två t-shirt inför denna sommar ;)

Nu ikväll har sherry åkt på nattjobb igen och alla barn är bort, de små är hos mormor och de älde hos deras andra föräldrar. Nu blir det sängen efter en underbar pluggfri dag med sol!! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: