OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

020311

Kategori: Sweden

Onsdag, sk. the hill day!
Hade psychology test där jag gjorde ett 95 på!! :D
I us gov't hade vi redovisning av ett project där vi skulle lära ut ett kapitel och grym som man är om usa governmen gjorde man ett 100 på det!! ;) 

På engelska hade vi prov på tre fin literatur som vi har läst, tack o lov var det open book, annars vet jag inte hur det hade gått!! Men jag man kunde ha boken och kollade upp berättelsen längs med så gick det bra!

När jag kom hem från skolan var jag med christopher och sålde ett av hans Xbox och lite spel, sen var jag och köpte godis till en lärare som skulle ha nått party imorgon för hennes flicka som fyllde tio, då skulle de ha  goody bags till barnen med godis i, så tog vi elever med godis till skolan fick vi extra poäng och det tackar man ju inte nej till! ;)

Vi var sedan till kyrkan och efter det har jag gjort min läxa i family dynamics och psychology, har även två kapitels prov imorgon i us government och ett vocab quiz i psychology samt 4 kapitel family dy prov imorgon!!
Så jag har haft att göra jag under kvällen!! ;)

Mina biljetter till Kalifornia resan har även kommit, åker från memphis till Los angeles den 28 mars, är där några dagar samt, Las vegas, hollywood, granc canyon och disney studios innan jag åker hem den 4 april!!!! det ska bli jätte kul och spännande!! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: