OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

10 Mars, 2011 - Lov

Kategori: Sweden

Idag var det exams dags!
3rd och 4th block idag
1st och 2nd block imorgon.

Jag hade mina examer i 3 och 4 block, så hade perfect med tid på mig hela förmiddagen till att plugga.
På Us government var vi 8 av 11 elever som tog examen och det var 72 frågor på provet och alla hade 4 svars alt.
När vi var klar hade jag 93% rätt och hade klassens bäst resultat. De andra vara glada över att de blev godkända i klassen och fick över ett 65% medans jag var lite besviken att jag inte fick ett A i klassen utan ett B istället.

Hade en exam i engelskan med, det var 40 vocab och 50 frågor om en berättelse. jag vet ännu inte hur det gick, men jag är ganska säker på att jag hade alla vocab rätt och resten typ halft fel. Engelska fin literatur från 1800 är inte min starka sida känner jag!

Kom hem från skolan som vanligt och har nu Spring break! termin 3 är klar och det är bara 1 termin är kvar vilket är nio veckor till FLORIDA!

Ikväll har jag suttit på msn, fixat ett toalett stop samt börjat på en bokrapport som ska in imorgon!
Efter som att jag endast har 1 frånvaro och ett betyg över 85% i family dy och psychology så behöver jag inte ta examen i dessa klasser! ;) Vilket är bra för då måste jag inte gå i skolan imorgon! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: