OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

11 Mars, 2011

Kategori: Sweden

Glömde bort bloggen totalt igår kväll! Sorry :/

Fredag, Pratade med mamma och pappa på morgonon en liten stund medans jag åt apelsiner till frukost för att bli av med hostan, tro det eller ej, men det hjälpa! Sen är nästan alla örvärk borta! Hoppas på att jag är helt kurerad till söndag.

Vid tio kom malory förbi, hon hade haft block 1 på morgonen och kom nu över för att vi skulle vänta på kimberly som även hade block 2, vi åkte på banken och fixade pengar och sen till en blomster affär och köpte blommor till sherry eftersom att hon har fått ett nytt jobb och slutar på det gamla idag och börjar på det nya en veckan efter lovet.

Vid tolv åkte vi till skolan där vi möte upp kimberly, vi åkte sedan till waffle house där jag hade sagt  jag ville äta, men när vi kom ditt så sa dom att -vill du verkligen äta här? du borde gå in och kolla och sen bestämma dig!
Dom kände mig bra för när jag kom ut därifrån så var det den sista gången jag kom ut därifrån!! De var ett jätte vidrigt ställe.
Vi åkte till Taco bell ist och åt mexicansk snabbmat.

Sedan måsta kimberly åka och jobba, så jag och malory åkte till rue 21 och jag köpte ett par shorts och sen var vi och kollade på den nya Ipad som kom ut idag!! ;)

På eftermiddagen fixade jag med en lite skylt till sherry tills hon kom hem från Flavia och mig.
Sherry blev sedan jätte glad och tackade för blomman.

Nu ikväll har Flavia åkt på ett kalas och vi andra har ätit pizza, Christopher är även hos sin pappa.
Carly var idag på en softball träning och när hon kom hem hade hon brutit nyckelbenet och de är nu hos en läkare, men på måndag ska hon tillbaka och då ska de trycka tillbaka det. 

 
Sherrys blomma från Flavia och mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: