OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

12 Mars, 2011

Kategori: Sweden

Idag Lördag morgon var flavia och jag iväg med Sherry och klippte oss, det var skönt att bli av med vintepälsen nu när sommaren började komma! Vi var även på wal-mart för att försöka fixa flavias telefon men utan vidare lycka. 
 
Hemma sedan grattade jag mamma på skype innan jag sedan gick ut i solen där flavia och jag stannade resten av dagen nästan.
Christopher var även på en jobb interview idag för ett yoghurt shop i german town, det hade gått bra men han skulle få svar nästa vecka.

På eftermiddagen började jag packa för east cost resan, plockade även fram alla sommarkläder ur resväskan och la tillbaka massa saker som jag inte använder, jag är lite orolig för att få hem allt men det ska nog gå det med, har ju tre månader på mig att tänka ut något ;)

Till middag åt vi kyckling wrap och lite amerikanska specialliter, det var riktigt gott.
Har nu ikväll tvättat, varit med flavia och läst om andra världskriget på wikipedia.
Inatt får vi även sommartid, så då blir jag 1 timme närmare Sverige. Sen när jag kommer till NYC så kommer jag en timmzon närmare Sverige med bara 5 timmar, synd bara att jag inte kommer kunna använda det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: