OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

8 Mars, 2011

Kategori: Sweden

Denna dag har varit ganska onödig! eftersom att jag endast har missat 1 lektion på första och andra lektionen så behöver jag inte ta deras exam, så på dom lektionerna sitter jag bara och läser medans de andra som måste ta examen pluggar.

På Us gov. och engelska har jag missat två lektioner eftersom att jag åkte efter andra lektionen när vi var till gatlinburg. Så på dom lektionerna måste jag ta examen och därför går vi nu egenom det på lektionerna. 
Examen är ett test värt 20% av ditt betyg och har frågor från hela terminen och den klassen. 

 
Efter skolan åt vi olika rester med mat hemma och sedan var jag och flavia med sherry till Emily och flavia betalade sin New york trip.

Ikväll har jag pluggat 150 ord till examen och kollat på bygglov.
Mina öron är bättre men jag känner att det värker ibland och jag hör jätte dåligt.
Men jag hoppas antibiotikan hjälper och jag blir frisk till resan nästa vecka ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: