OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

20 Maj

Kategori: Sweden

om 7 månader fyller jag 18!

Det blir nu ett mycket kort inlägg, för jag är trött och måste sova! Men jag lovar ett det blir ett långt och trevligt inlägg imorgon om min graduation!

Har idag varit hemma från skolan, var inte så mycket ide att gå tyckte jag, så jag var hemma med christopher.
Var ut på stan en sväng och fixade och sedan var vi på back yard burgers.
Pratade med mamma, pappa och mormor en sväng med innan jag gick ut i den underbara solen!

Vid sju åkte jag och flavia till ett Ef träff! var mat och så pratade vi om när alla ska hem och hur det kommer gå till, ingen kost för en annan, men några kommer ha en del problem märkte jag.

Var sedan till en kyrka I hernanado och tog kort och tränade inför morgon dagens graduation.
Här kommer några få bilder, inte allt för många. Ni får se de riktiga bilderna imorgon!


Jag i cap and gown


Jullie from thailand, malory och jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: