OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

23 Maj - DCHS graduation

Kategori: Sweden

Idag var jag i skolan fram till 12: 11.43 om vi ska vara lite mer specific.
Tog två examens prov, ett i Ms Studies och ett i Computer application. Det gick bra och fort, satt av tidens mesta dels och fixade runt med pärmen min och sånt som skulle slängas osv.

Christopher och Macy kom vid tolv för att hämta upp mig, vi åkte hem till Deras gammel mormor och hälsade på, De skulle sedan åka och äta tillsammans men malory ringde precis för att bjuda med mig på Lunch, det var såklart Hunan vi åt på.
Kom sedan hem vid två och då pratade jag på skype med mamma och mormor en sväng innan de skulle sova. Var sedan med Sherry och fixade inför florida.

Vid fem började hon jobba och då började telefonen ring non stop, det var jätte mycket som hände på jobbet och vi skulle till Memphis pizza cafe här i Southaven och äta innan graduation klockan 7, men vi blev lite sen och hon måste prata i telefonen nästan hela tiden. Men det var okej, fast pizzorna där var inte alls bra, de är mycket bättre på Dominos!!
På väg ut till Civic center var det jätte mycket kö, lång kö!!
eftersom 350 personer skulle ta graduation och man beräknade att alla har 10 familjemedlemar med sig och då ät det 3500 och man sa idag iskolan att det räknas att vara upp emot 4000 stycken där eftersom att nästan hela skolan kommer och alla i personalen.

Graduation var 80 minuter lång och det var jätte bra musik och körsång från skolans marching band och kör.
Sedan tog det jätte lång tid för alla att gå in samt när alla skulle gå upp och ta emot diplomet för high school tog tid med. Efter allt så träffades man i ett stort rum där alla gick runt och grattade.

Kom hem vid nio och nu har jag pluggat för imorgons examen. Ska nu sova och sherry har precis åkt ut på mer jobb. Imorgon lägger jag upp korten från kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: